Персональний бренд лідера. Формування іміджу лідера.

         
Жодна людина не приходить у світ сформованою. Протягом життя вона неперервно розвивається та змінюється. 
У відомій сентенції «Пізнай себе і ти пізнаєш увесь світ» ідеться про одвічне прагнення людини до розгадки свого особистого «Я», до самопізнання. Склалося так, що ми більше знаємо про навколишній світ, ніж про себе. Особисті здібності, почуття й багато іншого для нас часто залишаються таємницею. А незнання себе, невміння управляти собою призводить до помилок, конфліктів, розчарувань і життєвої безвиході. Ваші роки – це той корисно-продуктивний час коли ви маєте змогу відкривати, активно вдосконалювати самих себе. Лідерська позиція багато в чому залежить від знань, умінь, особистісних рис.


Вправа «Скарб» 
Цілі: - усвідомлення та позиціонування своєї унікальності.
Хід роботи
Ви йдете по старому місту. Раптом бачите сяйво, що виходить знизу з-під землі. На вулиці порожньо, нікого немає. Ви починаєте копати і знаходите старий сундук, у ньому певний предмет. Це ваш скарб – найцінніше, що можна уявити. Тепер розкажіть від імені найденого скарбу, хто ви і що будете робити тепер, коли вас викопали? Як допоможете своєму хазяїну досягнути великого успіху? 
Крок 1. Зі списку достоїнств виберіть два чи три найважливіших, спробуйте їх поєднати і подивіться, що вийде в результаті поєднання будьяких двох із них. Якщо є протиріччя, це добре.
Крок 2. Яку користь ваші унікальні здібності можуть принести у цій справі? Крок 3. Який внесок ви можете привнести у розвиток своєї сім`ї, (класу, гутрка)?
Завершення: обговорення вправи. Питання:  Чим вас найбільше вразили «скарби» інших учасників тренінгу? Що би ви запозичили у інших учасників?


Вправа «Риси, притаманні лідеру»


Мета: сприяти опануванню навичок самоаналізу, розвитку навичок ведення позитивного внутрішнього діалогу з самим собою.

Власне вправа: на аркуші паперу учасники самостійно заповнюють бланки з таблицями, в яких вони мають заповнити такі колонки:
 «Мої найкращі риси лідера»:  записують особистісні риси лідера, які видаються йому найціннішими.
 «Мої організаторські здібності»: записують здібності у сфері лідерства, якими учасник може пишатися.
 «Мої досягнення»: тут записують досягнення учасника у сфері лідерства.
До уваги,  проаналізуйте написане. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

       Клуб активної шкільної молоді – це новий формат навчання для учнів загальноосвітніх шкіл.  Завдання Клубу –  об’єднати молоди...