Жодна людина не приходить у світ сформованою. Протягом життя вона неперервно розвивається та змінюється.
У відомій сентенції «Пізнай себе і ти пізнаєш увесь світ» ідеться про одвічне прагнення людини до розгадки свого особистого «Я», до самопізнання. Склалося так, що ми більше знаємо про навколишній світ, ніж про себе. Особисті здібності, почуття й багато іншого для нас часто залишаються таємницею. А незнання себе, невміння управляти собою призводить до помилок, конфліктів, розчарувань і життєвої безвиході. Ваші роки – це той корисно-продуктивний час коли ви маєте змогу відкривати, активно вдосконалювати самих себе. Лідерська позиція багато в чому залежить від знань, умінь, особистісних рис.
Цілі: - усвідомлення та
позиціонування своєї унікальності.
Хід роботи
Ви йдете по старому місту.
Раптом бачите сяйво, що виходить знизу з-під землі. На вулиці порожньо, нікого
немає. Ви починаєте копати і знаходите старий сундук, у ньому певний предмет.
Це ваш скарб – найцінніше, що можна уявити. Тепер розкажіть від імені найденого
скарбу, хто ви і що будете робити тепер, коли вас викопали? Як допоможете
своєму хазяїну досягнути великого успіху?
Крок 1. Зі списку достоїнств виберіть
два чи три найважливіших, спробуйте їх поєднати і подивіться, що вийде в
результаті поєднання будьяких двох із них. Якщо є протиріччя, це добре.
Крок 2. Яку користь ваші
унікальні здібності можуть принести у цій справі? Крок 3. Який внесок ви можете
привнести у розвиток своєї сім`ї, (класу, гутрка)?
Завершення: обговорення вправи.
Питання: Чим вас найбільше вразили
«скарби» інших учасників тренінгу? Що би ви запозичили у інших учасників?
Вправа «Риси, притаманні
лідеру»
Мета: сприяти опануванню навичок
самоаналізу, розвитку навичок ведення позитивного внутрішнього діалогу з самим
собою.
Власне вправа: на аркуші паперу
учасники самостійно заповнюють бланки з таблицями, в яких вони мають заповнити
такі колонки:
«Мої найкращі риси лідера»: записують особистісні риси лідера, які видаються йому найціннішими.
«Мої організаторські
здібності»: записують здібності у сфері лідерства, якими учасник може
пишатися.
«Мої досягнення»: тут записують досягнення учасника у сфері лідерства.
До уваги, проаналізуйте написане.
Комментариев нет:
Отправить комментарий